slöhög och myssöndag

2011-08-01 / 14:52:47

Har slappat hela helgen nu, förutom dans på borden och lite promenader på stan. Men ingen riktig motion om jag säger så. Så i eftermiddag när jag kommit hem från jobbet ska jag svida om till träningskläder och ta mig en ordentligt sväng om på frösön. Ska faktiskt bli riktigt skönt. Känns nästan som min kropp längtar efter de. Det var länge sen kan jag lova Er!

Emilinda ringde igår och tala om att de inte blir något Jorm runt till helgen. Trist tyckte jag! Men de har ju i alla fall fått mig att träna, så de vart ju något positivt av de hela i alla fall..

Går dagen var mys! Jag och Victor tog en ordentlig sovmorgon, en gofrukost vid 1 och sedan en sväng in på stan. Kikade runt lite, hejade på Sofia och sen köpte vi glass och satte oss i badhusparken. Eftermiddagen köpte vi med oss kött, bakpotatis m.m och satte oss vid vattnet. Grilla, myste och sola. En riktig toppendag! Såna dagar vill man inte ska ta slut. Men jag är alldeles för säker på att de absolut inte var den sista..♥

 


jag älskar dig!

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback