Söndag 21 augusti

2011-08-21 / 13:00:39
Tackar mina söta vänner och min fina V för en mysig lördag! Gillart! ♥

Söndagen är här.. Dagarna bara flyger förbi. Snart är det fredag och då ska jag jobba igen. Trött jag lär va när jag vant mig vid att kunna sova till 10-11 varje dag :p Men de ska nog gå bra!

Snart är det dags för helgens andra match. Håller tummarna att de ska gå bättre än igår. Dom spelade upp sig på slutet så jag hoppas dom börjar på topp redan från start idag!
Idag ska jag i alla fall ta med mig min filt på matchen. Fanns inga sittdynor och ingen som helst värme i ishallen igår. Så idag tänker jag inte frysa överhuvudtaget tänkte jag..

Nä nu ska jag ta mig en banan sen börja göra mig i ordning så jag hinner ner och se lite värmning !

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback