the last day

2011-08-05 / 10:26:59
Vaknade med en riktig ångest i morse när jag hörde att det spöregna ute. Ville verkligen inte kliva upp. Tjatade på Victor att jag skulle få sjukanmäla mig, men han tyckte de var dumt då de var min sista dag. Och kände de själv också att en dag till orkar jag. Får ju sovmorgon imorgon så !

Blev i sista sekund igår bestämt att jag skulle spela match i Brunflo. O jisses vad roligt de var! Fick avreagera mig lite ;) Vilken känsla att få knyta på sig skorna och ta på mig Min tröja igen. De är som något speciellt. De fick mig att le, på ett sånt speciellt sätt som jag inte gjort på länge.


en gammal bild från DM-match mot ÖDFF

Slutade med vinst för oss med 2-1. Otroligt skönt må jag säga, då jag inte har mycke för Brunflo. Fulare matcher får man leta efter. Dom spelar fult så in i vassen och då vill inte vi vara sämre såklart. Så fult spel var de. Men de gillar ja!

Får se hur de blir i fortsättningen med fotbollen. Kände mig inte direkt på superG igår då jag lyckades bränna ett friläge och hamna efter i en del löpningar. Men sen gjorde jag en del saker som kändes bra också. Så vi får se. Hur som helst så var det roligt och det är så jag vill känna efter en match.

Sitter för tillfället och dricker te och räknar timmarna tills jag får helg. Ska bli skönare än nånsin faktiskt!
Har lyckats sökt två jobb den här veckan också. Två jobb som jag verkligen känner att de skulle passa mig. Så bara hoppas att dom tycker likadant och anställer mig ;)

På återskrivande kära läsare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback