workwork

2011-08-29 / 11:11:55

Då är det måndag och jag är tillbaka på jobbet igen..
Sjukt lugn dag och jag har inte jättemycket att göra om jag säger så.
Jag sitter här och beklagar mig, för mig själv, hur dåligt det är att vara tjej. I alla fall en vecka i månaden. Hemska hemska vecka!
Kan knappt ta mig fram utan att gå lutandes och se ut som Quasimodo.. Men vet att jag inte kan stanna hemma och lämna Anita själv här på jobbet heller. Så jag får helt enkelt sitta här sött och snällt och knapra Ipren.




Gruvar mig även sjukt mycke över att kliva upp 05.00 på onsdag för att åka hem och jobba i Strömsund ons-fre.
Även vetskapen att jag ska bo i Strömsund hela september gör att jag får lite ångest. Känns väldigt mycke jobbigt faktiskt. Det är inte själva grejen att jobba i Ström eller bo hos mamma och pappa. Utan mer att inte få träffa Victor på veckorna. Ni kanske tycker de låter fjantigt. Men dom som känner mig väl vet att jag inte tycker om att vara ensam och även att jag har separationsångest. Och hemma i Strömsund har jag inte så mång fler än mamma, pappa och mormor att umgås med. Så det känns lite jobbigt faktiskt. Det har även blivit en vana att inte behöva sova själv på nätterna. Vilket jag kommer behöva gör fyra nätter i veckan nu framöver. Men får försöka stå ut. Det är ju "bara" under en månad. E så sjukt less på de här nu! Ge mig ett jobb i stan snälla!!

Nä nu ska jag gå och ta mig ett glas vatten..

På återskrivande

PUSS

victor ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback