december 2010

2011-12-01 / 16:27:14
Som de två föregående månaderna har jag skrivit vad som hände de månaderna fast år 2010.
Så här kommer en uppdatering om vad jag skrev i min blogg december förra året..

- Jag var inte särskilt aktiv i mitt bloggande. Det blev ströinlägg när jag kände för det

- Jag drabbades av parasitjäveln

-  Vi firade Amanda! Vilket det är dags för nästa helg igen

-
Jag kämpade på och lyckades avsluta mina studier på komvux

- Fick, efter många om och men, tag i Håkan Hellströmbiljetter. Lycka!

- Bestämde mig för att spela innebandycup med G&P. Men det blev tyvär senare inställt för min del

- Skrev aldrig om det, men firade ju en mysig jul hemma med familj & släkt såklart!

- Avslutade månaden och året på bästa sätt med underbara människor hemma hos Pontus

Som jag även nämnde ett flertal gånger under den månaden var alla mysstunder med V och vännerna..
En bra månad helt enkelt!

De var mitt December 2010 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback