ett paket väntar på mig

2011-12-29 / 15:43:18
Enligt säkra källor har jag fått ett paket, innehållande mina skor från vivstyle, i brevlådan idag.
Jag hoppas verkligen dom lever upp till mina förväntningar och att dom inte är för hög så jag kan gå i dom!

Ni får se bild på dom senare!

Bara två timmar kvar av denna långa dag nu..
Är fortsatt snorig och hängig, så längtar hem till soffan nu. Få bädda ner mig under filten med en kopp te.
Måste även fixa och marinera köttet som vi ska äta på lördag. Ska även handla de sista så allt är klart. För jag känner på mig att det lär lite folk imorgon och handla. Även idag i och för sig. Men vill inte behöva stå i kö på affärn i tusen år på en fredag liksom. Så de ska fixas ikväll!

Återkommer senare med bild och tycke om mina nya skor

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback