Onsdag 28 december

2011-12-28 / 11:38:49
God dag på Er!

Det är redan den 28e och nyår närmar sig med stormsteg.
Vi har smitt lite planer och nu i dagarna ska mat inhandlas och fixas.
Det blir middag och lite festligheter med fint sällskap i Marieby. Kommer alldeles säkert bli utmärkt!
Provade utstyrseln igår och det blir nog bra tror jag..

Just i skrivandets stund är jag tokhungrig och magen skriker efter lunch.

Längtar lite tills jag får sätta mig på bussen och åka hem. Inte för det är tråkigt/jobbigt att jobba.
Utan för att Victor är ledig i dagarna och jag vill hinna umgås med honom lite. Han tränar ju på kvällarna när jag är ledig, så man måste försöka pyssla ihop lite tid när det passar oss båda!

Nu ska jag göra något vettigt
På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback