tisdag 27 december

2011-12-27 / 10:03:14
God förmiddag läsare!

Idag jobbar jag i Lit. Vilket innebar en tidig morgon.
Men det gick riktigt bra att kliva upp i morse faktiskt.
De enda jobbiga var att jag fick kliva upp utan godmorgon-puss.
Gud så bortskämd jag har blivit de senaste året. Jag har nog inte riktigt värderat dessa små saker förens nu när jag behövt sovit själv så mycket. Det är jobbigare än man tror att behöva somna själv i en tom och mörk lägenhet. Det är även lika jobbigt att vakna på så vis. Som sagt, jag har blivit bortskämd.
Men ikväll är det som det ska igen och ingen kommer vara lyckligare än jag!

Har nyss druckit lite morgonte och även skickat iväg en jobbansökan.
Tror dock de kan bli svårt att få de, men man kan alltid hoppas!

Återkommer något senare under dagen

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback