ganska duktig sådär

2011-02-28 / 09:12:54
Måste få skryta lite över mig själv. För de får man faktiskt göra ibland.
Igår var det så otroligt skönt väder på Frösön så jag bestämde mig för att ta en promenad runt ön. Men efter bara några 10-tals meter bestämde jag mig för att försöka springa en sväng. Och det kändes otroligt lätt. Så det blev en liten joggingrunda på ca 30 min i finvädret. Väldans skönt och jag kände mig nästan lite hurtig ;)
Förutom de så har jag tagit tag i beach-11 träning så nu gör jag 80 situps och 80 benböj varje morgon innan frukost. Otrolig hårdträning eller hur? Närå, men lite träningsvärk får jag allt. Så jag känner att det tar lite i alla fall:)

Ska även jobba nästintill 100% hela mars månad. Så nu är jag på gång! ;)

Ha en bra dag kära vänner

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback