underbara dag

2011-02-04 / 14:29:09
Fullkomligt älskar såna här dagar..
Såna dagar då allt handlar om mig ;)

En sån här dag som kallas Min födelsedag!

Den började på bästa tänkbara sätt bredvid världens underbaraste människa..
Slumrade sedan om någon timma innan lunch med fina flickor.
Och nu?
Lite oklart för min del. Eftersom jag inte varit med och planerat. Men lär bli middag och sedan någon form av firande på kvällskvisten så att säga.. Kan inte misslyckas!

Blir även premiär med min finfina byxdress som jag fick av mitt hjärta i present.
Kanske kommer någon bild framöver :)

Nej nu tänkte jag ta en Powernap innan jag hoppar in i duschen och sedan fixfix innan jag blir hämtat av Soffis..

Ha en trevlig kväll medmänniskor
För de ska definitivt jag ha!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback