i strömsund

2011-01-22 / 17:26:52

Är hemma i Strömsund igen och på något vis så trivs jag inte här lägre..
Eller jo jag trivs ibland, men bara någon timma.

Anledningen till att jag är här är att Victor är borta och spelar hockey hela helgen. Emilinda är tråkig och jobbar mest hela helgen. Sofia är uppe i Umeå och Martina är i Bräcke. Så jag hade varit väldigt ensam om jag hade stannat. Så det fick bli en hemresa istället. Som dess värre räcker enda tills på torsdag. Dels för att jag tänkte försöka mig på en fotbollsträning på måndagkväll och känna hur det känns.. Sedan ska jag jobba i Hammerdal onsdag och torsdag. Så blir inte avresa till stan igen för ens på torsdag efter jag slutat jobba.. Känns som en evighet dit. Men jag hoppas jag överlever!

En del människor går mig på nerverna. En del människor tycker jag verkligen inte om. En del människor tänker jag inte lägga någon som helst mer energi på. Punkt

V
ille bara säga de..

På återseende

PUSS



kärleken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback