skoj-skämt-lol

2011-01-18 / 12:27:50
Den här bloggen börjar bli ett skämt, jag vet!
Men tycker det är så fruktansvärt tråkigt att måsta skriva när man egentligen inte har så mycket att skriva.. Som nu tillexempel..

Är i alla fall för tillfället hos mitt hjärta i staden :)
En tanke som slår mig ständigt är att jag kommer behöva åka hem om någon dag och det vill jag inte!
Men njuter så gott jag kan av varje minut jag är här.. Med tanke på att jag fått parasiten eller något liknande igen så är livet inte allt för underbart som det borde vara när jag är här.. Men förutom de så mår jag alldeles perfekt när jag får vara här och träffa V varje dag :)

Ett tråkigt inlägg, men nu vet ni vad jag gör på dagarna iaf.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback