snabbkondisträning

2011-01-26 / 14:56:26
Vad hände med kondisen?
Nästa söndag, 6/2, är det tänkt att jag ska spela inomhuscup i fotboll.
Jag som inte tränat sen i början av oktober? Hur ska de gå?
Fick ett ganska tydligt svar på de i måndags.. Sämsta kondisen någonsin. Lite smått pinsamt.
Men vill dom att jag ska vara med så är det klart jag ställer upp..
Ett trasigt knä och dålig kondis, låter som det ultimata va?
Så nu måste jag ta tag o träna upp min kondis lite snabbt.. någon som har några bra tips?
Ska börja med att gå en långpromenad varje dag. Sen då? Känns som de inte lär räcka.
Med ett trasigt knä får jag ju inte vara ute och löpa allt för mycket heller. Eftersom knät förmodligen fuckar ihop då och sväller upp. vilket skulle leda till att jag ändå inte kan spela nästa helg. Så det får bli långpromenader. eller har ni något förslag på någon skonsam konditionsträning?
För övrigt tror jag kanske inte att man hinner bättra på konditionen så mycket på en och en halv vecka. Men de kan ju inte bli sämre iaf :p

Annars då?
Livet leker som vanligt..
Jag tillbringar min mesta tid i stan hos mitt hjärta och mina underbara vänner :)
Jobbar lite extra och tänkte försöka sätta fart med jobbsökandet snart..

Just nu?
Sitter jag i hammerdal. Väntar på att få låsa sedan sätta mig på bussen in till stan igen..

Något annat?
Har börjat spåna på en tatuering. Den kommer jag tillägna dels till Håkan Hellström, för att han förmodligen är en av dom bästa i hela världen. Men även min käre bror på ett vis och sedan bara för att jag känner för de!
Jag kan ge er en ledtråd, "Hurricane Gilbert".
Har ni någon aning?



"Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig"

Nä nu ska jag göra någon nytta..
På återseende

PUSS

Kommentarer
Postat av: S

Skidåkning, simning, spinningcykel kan vara ett alternativ till löpning

2011-01-29 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback