vad hände egentligen under 2010?

2011-01-10 / 11:39:48
Gud så dålig jag är på att uppdatera här! uscha, fy skäms..
Som både tidsfördriv och för att ni åtminstonde ska få lite uppdatering om vad som hänt och händer i mitt liv, så gör jag en såndär lista som alla andra ;)

Vad hände under 2010?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Flyttade och jobbade i Sollefteå

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inte ens några

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
- Min fina Vän Malin blev mamma till en söt liten dotter :)

4. Dog någon som stod dig nära?
- Som tur var inte

5. Vilka länder besökte du?
- Inga förutom Sverige tror jag visst..

6. Var det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
- Massa värme och sol, en egen lägenhet och jobb i stan!

7. Vilket datum 2010 komme du alltid att minnas?
- 14 april då jag tog körkort

8. Vad var din största framgång?
- Att jag äntligen tog mig igenom de kvarvarande kurserna från gymnasiet

9. Största misstaget?
- Att jag köpte bil

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- En, enligt mig, nära dödenupplevelse när jag fick halsfluss och magkatarr på samma gång

11. Bästa köpet?
-
Min biljett till Håkan Hellström på hovet i Stockholm!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
-
Min bil förmodligen

13. Gjorde något dig riktigt glad?
-
Att jag träffade Victor och att jag fick min bästa vän E tillbaka

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
-
Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg ( hovet 13/11 - 10 )
  Håkan Hellström - Två steg från paradise

15. Var du gladare eller ledsnare än andra år?
-
Gladare än på väldigt väldigt länge

16. Vad önskar du att du gjort mer?
-
Tränat så jag skulle varit hel och frisk i mitt knä

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Sovit

18. Hur tillbringade du julen?
- Med familjen och släkt hemma i strömsund

19. Blev du kär i år?
-
Hur kär som helst!

20. Favoritprogram på tv?
- Solsidan

21. Hatar du någon nu som du inte gjort i början av året?
- Dom som känner mig väl vet att jag säger att jag hatar väldigt många.
  Men jag menar det väldigt väldigt sällan egentligen. Så, Nä det tror jag inte.

22. Bästa boken du läste i år?
- En bok om Zlatans liv

23. Största musikaliska upptäckten?
- Måste nog säga Håkan Hellström. Fast jag älskade honom redan innan.
  Så blev det, om möjligt än mer under 2010

24. Något du önskade dig och fick?
- Mina efterlängtade Luddan skor

25. Något du önskade dig och inte fick?
- En assistent i rosa som jag kan ha när jag bakar, Väldigt ofta ;)

26. Årets bästa film?
- Oj kommer aldrig ihåg vad dom heter. Men Dude date var i alla fall hur rolig som helst!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
- Kände mig väldigt ensam då det kom ungefär 3 stycken och grattade mig ;)
  Så hoppas på en bättre födelsedag i år!

28. Finns det något som skulle kunna gjort ditt år ännu bättre?
- Att jag varit bra i knät och kunna gjort en bra fotbollssäsong

29. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
- Inge speciell, som jag kände för och väldigt blandad

30. Vad fick dig att må bra?
- Victor och mina vänner

31. Vem saknade du?
- Jossa en hel del!

32. De bästa nya människorna du träffade?
- Min Victor!
   och
  Vet inte om Emilinda är en Ny människa direkt. Men att vi lärde känna varann på nytt bör helt klart nämnas!


           

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback