än så länge..

2011-07-22 / 12:38:00
..har jag hållit mitt löfte..

Igår tog jag en promenad på 5 kilometer men avslutade de sista 2 kilometerna med att springa. Var tvungen att mjukstarta kroppen lite, vill inte chocka den så jag får en hjärtinfarkt eller något.. Men det kändes faktiskt förvånansvärt bra. De tog mig 30 min att ta mig runt dessa 5 kilometer, helt okej tid enligt mig. Sen får ni tycka vad ni vill. De gick rätt snabbt att återhämta mig också. Så jag är nöjd. Ikväll blir de tyvär inge motion, förutom dans i högklackat. Men de ränkas inte. Imorgon får jag ta igen de helt enkelt.. Men som sagt, jag är nöjd efter gårdagens tur och känner mig motiverad att ta tag i de här nu. Hoppas de håller i sig!

Jag hoppas ni hjälper mig och stöttar mig!

PUSS

victor ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback