andra dagen

2011-07-19 / 08:47:10
God morgon läsare!

I morse var det tungt men ändå lätt att vakna. Att få vakna och höra fåglarna kvittra, solen lysa in genom fönstret och sedan vända sig om och se sin finaste ligga bredvid. Då är de inte jobbigt att vakna kan jag lova. Men att min kropp är gjord för att sova minst 10 timmar, helst mer. Gör att de blir väldigt jobbigt att kliva upp då jag bara lyckats sovit ca 7 timmar. Dessutom några av dessa timmar väldigt oroligt. Jag tycker det är sjukt jobbigt och sjukt stört. På helgen sover jag som en prinsessa. Men så fort jag vet att jag måste upp och jobba dagen efter så har jag väldigt svårt att sova gott. Är som att min kropp blir stressad och orolig pga något. Men förstår inte riktigt vad det kan vara då jag trivs bra på jobbet och när jag väl lyckats tagit mig upp ur sängen så känns allt okej. Ingen aning vad det kan vara som är fel faktiskt. Men jobbigt tycker jag i alla fall att det är. Är nog inte gjord för att jobba ja. Är nog bäst att bli ekonomisk oberoende och kunna få sova hur länge jag vill på dagarna. Låter utmärkt tycker jag! ;)

Är bara tre mornar kvar att kliva upp tidigt nu, sen är det helg. Otroligt skönt!

Blir för övrigt arbetslös om tre veckor. Så om någon har förslag på något jobb åt mig i Östersund får ni gärna höra av Er!

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback