BLÄ!

2011-07-20 / 12:52:16
Vilken jävla cp-kropp jag har!

Lagomt till lunch hade jag piggnat till, efter min förmiddagsbanan och en kopp te. perfekt tyckte jag!
Så var de dags för lunch. Nä ni tror inte att jag skulle till och få ont i magen då istället? Av att äta kyckling med pasta och sås.. Funkade alldeles utmärkt att äta de till middag igår men tydligen inte till lunch idag. Blä !
Börjar bli måttligt less på den här j*vla kroppen nu! Någon som har tips på vad jag ska göra åt den?

En sak jag helt klart ska ta tag i snart är träningen. De måste jag! För som det är nu, är de illa!
Kanske kan vara ett steg på vägen mot en bättre kropp. Eller vad tror ni?

Längtar tills jag slutar.. Bara tre timmar kvar!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback