dagen jag längtat efter

2011-07-07 / 08:51:51
Gud vad skönt det kändes att kliva upp i morse. Helt ärligt alltså!
Solen sken, fåglarna kvittra, väskorna stod färdig packad och jag vakna bredvid världens bästa..
Dessutom kändes de skönt just pga att jag visste att det bara är en fyra timmars arbetsdag för mig idag. Sedan vankas de lunch med prinsen på Plaza innan vi tar audin mot södrare bredgrader..

Måste ha med mig någon god färdkost och då vi ska åka bil i över 12 timmar. Har en halv vattenmelon som jag tänkte skära upp och ta me, sen vet jag inte. Får se vad som slinker me!

För övrigt vart jag tokigt förbannad på H&M i morse. I förrgår köpte jag en ny ögonbrynspennvässare därifrån. Sofia varnade mig om att den inte var så himla bra. Men jag tänkte att  dålig kan den väl inte va?
Men jo de kunde den! Den jävla pennvässaren bröt av spetsen på pennan och inte tusan kunde den vässa till den igen. Dåligdåligdålig!! Så nu är min lgonbrynspenna helt värdelös fram tills jag köpt en ny vässare och kan få den bra igen.. Lessare! Så nu vet ni de, köp inte ögonbrynspennvässare på H&M!!!

Snart slutar jag!
Bara 3 timmar kvar lite drygt :)

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback