fredag

2011-07-01 / 09:19:56

Fy i tusan vad jag ångrar att jag sitter här på jobbet just nu!
Kan sätta pengar på att jag har feber, huvvet spränger och halsen är ondondond..
Får se hur länge jag orkar de här. Tror inte jag pallar hela dagen faktiskt.
Vill bara hem, koka lite te och krypa ner under filten. Usch vilken dålig start på en snart helg!

Försöker stå ut en stund till och ser om de blir bättre, annars måste jag nog faktiskt ta en buss hem igen..

Annars så är det bra med mig. Hade en mysig kväll igår me kubbspel i björkbackaparken och trevligt sällskap!
Tror dock de är orsaken till att jag mår som jag gör idag. Då solen gömde sig bland molnen men jag ändå skulle envisas med att ha shorts och sandaler..

Jaja, är de sommar så är de! då ska man ha shorts och sandaler..
Om en vecka är jag nere i Halmstad och hoppas verkligen på att få uppleva en riktigt sommar där nere!

Längtar som en tok tills min lediga vecka nu.. Kan vi spola fram tiden sen stanna den och låta min lediga vecka gå på repeat några gånger? går de?

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 22:49:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback