Lördag kl 13.37

2011-07-02 / 13:42:48
Sitter nyduschad och äter melon..
Har på mig min nya långkjol idag. Frågan är bara vad jag ska ha till. Måste rota lite i garderoben och se om jag hittar något!

Igårkväll gjorde jag verkligen inte mycke. Kom hem från jobbet kl 5, diska lite sedan la jag mig i soffan. Somnade på ungefär 2 minuter och sov tills efter 6 då Victor kom hem. Vi laga då lite tacos till middag och efter de la vi oss i soffan för att kika film. Men lyckades även då somna och vakna inte för än vid 12 tiden. Då tyckte jag klockan var så mycke så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Tog inte lång tid innan jag somna igen och sov till 11 i morse. Trött tjej! Tror de var behövligt för min kropp som inte direkt varit pigg den här veckan..
Men idag mår jag bättre. Har inte ont i halsen längre, men känner mig fortfarande lite slö i kroppen.
Hoppas på att de släpper när jag fixat mig i ordning och cykla in på stan.

Ikväll blir de mysmiddag med Sofia och Emilinda. Känns som de var tusen år sen, så de ska bli riktigt trevligt faktiskt!

Nä nu ska jag diska lite sedan hitta mig något att ha på mig till kjolen..

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback