trött-tisdag

2011-07-26 / 08:47:56

Hej läsare!

Idag skiner solen åtminstonde lite i alla fall. Får hoppas de spricker upp ännu mer tills i eftermiddag då jag slutat. Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på än. Men hört ryktas att Jossa kommer till stan så kasnke kikar in till henne o co på stråket. Vi får se om jag orkar!
Victor ska ju ut så lär ju annars bara ligga hemma själv och slöa. Vilket faktiskt skulle vara otroligt skönt! Men som sagt, vi får se vad det blir..

Har i alla fall fortsatt att hålla vad jag lovar. Tog en sväng runt berget även igår och sprang sista biten. Så igårkväll och idag är mina ben lite sega. Men de känns bra, då vet jag att de tagit lite. De känns bra nu. Ska fortsätta såhär!

Igårkväll var vi för övrigt på stråket med Emilinda och Daniel. Åt Oxfilé med buffé till och det var väldans gott och trevligt må jag säga! Skön stämning i hela stan nu under Yran. De gillar vi!




Nä men på återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback