abstinens och handikappad

2011-06-16 / 12:41:28
Vilken kaos morgon det här har varit. Egentligen inte, men jo!

Klev upp klockan 7 i vanlig ordning, duscha, fixa mig och allt.
Mamma erbjöd sig att skjutsa mig till bussen så jag tyckte att jag hade gått om tiden.
Men de som satte käppar i hjulet var att strax innan 8 hörde Bob av sig och vi sprang till datorn för att hinna Skypea med han. När klockan började närma sig 08.10 fick vi lite bråttom då min buss gick 08.20. Så jag packa ihop alla grejer, tog på mig jacka och skor o skynda mig till bilen. Mamma racea till busstationen och jag hann med Råge..
De jag till mina stora fasa upptäcker när jag står och väntar på bussen är att jag inte har min mobil i jackfickan.. Jag hade glömt den på bänken i köket när jag får. Jäkla skit också!
Min första tanke var, " jag måste ringa mamma och be henne hämta den". Med vilken telefon då?
Fick allt sätta mig på bussen utan telefon..
Om ni bara kunde ana hur många gånger, under bussresan till hammerdal, jag stoppa ner handen i väskan och i fickan för att ta fram telefonen. Fick lite abstinens där ett tag. Kände mig handikappad helt enkelt..
Men nu håller de på att ordna sig i alla fall. Så jag kommer inte behöva gå flera dagar utan telefon. Utan min käre Vän Amanda skulle som tur va in till Östersund. Så hon ska svänga förbi och hämta den oc lämna den här hos mig. Vilken lättnad! Nu kan jag pusta ut och koncentrera mig på annat istället..
Vilket I-landsproblem va? då har man inte mycke till bekymmer om jorden håller på att gå under för en sån här sak.. känns bra att veta!

Så om ni har hört av er idag men jag inte har svarat. Vet ni nu varför! :D

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback