jag och min banan

2011-06-15 / 08:50:41
Om ni bara kunde ana hur mycket jag längtar efter min banan som ligger och väntar på mig..
Är inte världens bästa på att äta frukost så måste alltid ta med mig en banan jag kan äta till morgonfikat. Och den känns väldigt lockande just nu.. Men får allt vänta en stund till!

Nog om den där jäkla bananen :p

Idag jobbar jag i Strömsund och var därför tvungen att kliva upp 05.30, suck! Inte min grej kan jag lova. Förstår inte hur victor över huvudtaget kunde ha någon matlust i morse när jag satt mittemot och såg ut som en sunkig zombie.. Halv 7 gick bussen och innan vi passerat JämtKraft arena hade jag hunnit somna. Pigg?

Men nu är jag här och känner mig hyfsat pigg så ska nog klara även den här dagen..
Ikväll tänkte jag försöka hinna upp och hälsa på morfar en sväng. Sedan ska jag kila ner på Strömvallen för att se när flickorna mina spöar Häggenås!

Nä nu ska jag fortsätta sukta över min banan!

På återskrivande

PUSS

Victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback