sista dagen

2011-06-23 / 14:11:33
Jajemen, sista dagen i Hammerdal för i Sommar.
Blandade känslor faktiskt. Ska bli otroligt skönt med helg, men känns tråkigt att inte få åka tillbaka hit på måndagmorgon. Aja, känner på mig att de lär bli fler gånger jag får hoppa in och jobba här!
Har i alla fall fixat kladdkaka och gammaldags vaniljglass till Hejdå-fika, så de ser jag fram emot ;)
Förlåt Victor! Vet att jag bryter vad jag lovat.. Men idag får jag faktiskt offra mig!:p

Imorgon är det, som förmodligen alla vet, Midsommar.. Blir nog inge jättespeciellt firande för oss.
Vi åker hem till Ström, äter lite middag med familjen och Lindhs. Sedan kanske vi svänger förbi Brattbäcken. Men det återstår att se om det rycker i dansnerven eller inte :p

Har nu i alla fall påbörjat certifiera mig till finansiell rådgivare eller något sånt. Och det är verkligen inte enkelt kan jag lova Er. Kommer ta många timmars men jag ska fixa de! Önska mig Lycka till, för jag gissar att jag lär behöva de! :p

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Lycka till finkusin :)

2011-06-24 @ 00:23:51
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback