snart så..

2011-06-09 / 14:54:56
Räknar ner tills jag får sluta.. Tröttheten tog och slog till igen. Men tror det beror på att vi har nästan 25 grader varmt här inne. Det gör att jag känner mig lite småhängig och trött i huvve. Får hoppas det blir bättre när jag kommer ut i frisk luften igen.
Jag och min vän Emilinda tänker ta en promenad runt berget i eftermiddag när vi ätit och så. Det ska bli otroligt skönt faktiskt. Sen är det bara en arbetsdag kvar innan jag har helg igen. Gud så skönt !

I helgen är det planerat grillning med fint folk tror jag bestämt. Får hoppas att det här underbara vädret håller i sig, vore ett stort plus!




Emmaskrutt, vill bara säga att jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback