tisdag och synundersökning väntar

2011-06-14 / 09:58:01
God morgon läsare!

Eller själv har jag varit vaken sedan halv 7 men till Er som nyss vaknat säger jag god morgon..

Det blev en tidig kväll på alpvägen igår.. Vi var i säng innan 22 och gud så skönt det var!
Sen att Victor valde att ställa klockan och kliva upp kl 02.00 i natt får han lida för idag tror jag. Vem kliver upp den tiden på dygnet för att se hockey? Förmodligen en hel del av Sveriges hockeytokiga människor, men ändå.. Efter två perioder kom han krypande och besviken tillbaka till sängen. Vancouver låg under med 4-0 inför tredje perioden.. Innan matchen sa jag till han, "Du behöver inte se matchen för Boston kommer vinna och det kommer bli en sjunde och avgörande match". Men nä han skulle allt se den ändå och vem hade rätt då? Som vanligt!
Aja, han som får vara trött idag..

Men han är inte ensam, jag är sjukligt trött jag också.. Sitter nu och mumsar på en banan och dricker lite te i hopp om att kanske vakna till innan vi öppnar.

Min planering har ändrats lite då jag blev påmind igår om att jag har synundersökning idag. Så blir inget Strömsund ikväll utan de får vänta tills imorgon. Direkt när jag kommer till stan må jag skynda mig till Synoptik för att göra en synundersökning och se om synen är orsaken till min trötthet och huvudvärk varje dag som jag jobbar.. Hoppas de faktiskt, så det bir någon bättring på det hela!

För att inte tråka ut er helt så avslutar jag mitt inlägg här och säger på återskrivande istället..

Ha en bra dag!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback