Torsdag

2011-06-09 / 12:28:18
Så trött som jag var i morse har jag nog aldrig varit med om.
Var så otroligt trött att jag mådde illa av att kliva upp. När jag stod i duschen trodde jag bestämde jag skulle behöva kräkas. Fy tusan! Så trött vill jag inte vara igen. Ikväll blir det en tidig kväll kan jag lova er..

Som läget är nu mår jag fin fint.. Slutar om några timmar, då tänkte jag:

- ta bussen hem till stan
- uträtta lite ärenden
- se om jag hittar mig några fina träningskläder så det blir roligare att ta tag i träningen
- handla mat
- cykla hem och laga mig middag
- få besök av fröken Wallin
- sedan blir det som sagt tidigt i säng

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback