urusla onsdag

2011-06-29 / 11:36:42
Varning för ett klaginlägg!!

Vem vill sitta inne i det här finvädret? Inte jag i alla fall!
Inte nog med att jag måste sitta inne så är jag fortfarande lite småsjuk också..
Ganska så säker på att jag hade feber i morse när jag vakna. Om jag låg med täcket på mig, svettades som en tok men frös som en idiot. Vad säger ni? Visst låter de som feber?
Har i alla fall inte tid att stanna hemma från jobbet. Så här sitter jag, slöare än slö. Får hoppas de blir bättre!
Ska köpa mig nå dundermedicin idag..

Fick i alla fall mina stövlar igår som sagt och jag älskar dom! Riktiga sötnosar!
Rosa och fina.. Märkte att Victor vart lite avis på dom, synd bara att de inte finns i hans storlek. Annars hade jag köpt ett par till han ;)

Idag när jag slutat jobba har jag några saker jag ska fixa på stan.
Bla ska jag gå in på Rut tänkte jag. Köpte för ett tag sen ett par svarta jeans/tights med lite högre midja, som jag fullkomligt älskar. Men dom är numera gråa, efter bara två tvättar..
Efter första tvätten försvann en hel del av svartfärgen men jag tänkte att de var väl bara första tvätten. Men igår tvätta jag dom igen och nu är dom nästintill grå på en del ställen. Så ska gå dit och fråga dom om det är något dom reklamerar eller om jag får gå runt med gråa byxor..

Tänkte även kika förbi på Monki och införskaffa mig en vit kort tshirt. Om jag passar i den vill säga..
Ska försöka hitta mig en långkjol i svart också. Någon som vet vart de kan finnas?

Ja ni vet hur jag är, tröstshopping is the shit!

Jag är hungrig! Ge mig lunch!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback