Lite mer än 7 timmar

2011-03-30 / 09:23:48

♥Snart, bara lite mer än 7 timmar, tills jag får återgåra till verkligheten igen..
Tills jag får återvända till min fina i stan och mina kära vänner. Det ska bli skönt!

De resterande dagarna av denna vecka lär bli lugn..
Ikväll tänkte jag pyssla lite grann sedan mysa ner mig i soffan med victor!
Imorgon ska jag ta mig en riktigt sovmorgon, sedan på kvällen blir det sminkkurs med mamma på nått ställe, om det fanns platser kvar. Minns inte vad de hette, Turkos kanske?
Sedan tänkte jag försöka smyga förbi hos Emilinda något innan hon beger sig upp till Jorm också. börjar bli allt för sällan nu för tiden, så jag måste se till att våldgästa henne när jag har lite tid över någon dag. Det är som ingen bra blandning när jag jobbar så mycket som jag gjort på senaste. Och sedan jobbar hon olika tider, kvällar, helger m.m. Illa illa!

Sedan saknar jag min lilla skruttfis Josefiné lite för mycket just nu. Vet nämligen att hon ska vara hemma i ström i helgen, bara för att jag inte är här då!
Men nu är, äntligen, hennes hockeysäsong slut så då kanske det kan bli lite lättare att få träffa henne och kanske kunna lyckas lura henne till stan?

Återkommer något under dagen

PUSS

victor ♥


Kommentarer
Postat av: jossa

jag saknar dig med bästa! men just nu hatar jag dig för ditt val av bild.

2011-03-31 @ 14:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback