lite plåster på såren

2011-03-25 / 09:10:27

Ja som sagt har jag fått magkatarr och gårdagen var en riktigt pina.
Måste även passa på att be om ursäkt till mina söta kusin som var på besök igårkväll.. Jag var inte på mitt bästa humör om man säger så. Så förlåt stumpan!

Men lite lycka blev det i alla fall på kvällskvisten när Luleå lyckades öka på semifinalvinsterna till 2-0 i matcher.


Idag är det, som förmodligen alla vet, Fredag! och som jag längtat efter denna dag..
Bilen är för tillfället på lagning, sen tar jag och anna och brummar in till stan efter jag slutat jobba!
Ska bli himlans skönt kan jag lova er..



Sen har jag inte mycket mer att tillägga förutom att jag i alla fall mår lite bättre idag. Vilket fick bli dagens första plus!

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback