Tidig morgon = tidig kväll

2011-03-02 / 11:02:50

Gårdagen var en jobbig dag på många sätt och vis..
Först och främst för att jag var tvungen att kliva upp kl sex på morgonen. Sedan för att jag var less hela dagen och det i sin tur ledde till fortsatt magvärk. Fick visserligen sluta tidigare igår eftersom min käre mor fyllde hela 50 år, vilket var gårdagens stora plus!
Dagen flöt på och jag, bror och Johanna fick agera kökspersonal hela eftermiddag och kvällen. Men tror de uppskattades hos mamma så då må jag tycka att det var värt de!
När klockan var nio på kvällen var jag helt slut så hade mer än gärna gått och lagt mig redan då. Men det kom upp saker hela tiden så hamna nog inte i säng för än 1 ½ timma senare. Väl i sängen somna jag direkt och sov som en stock..
Må sammanfatta gårdagen som intensiv och stressig men nu har hon fyllt 50 även min mor. Så nu är det några år tills storkalas igen :)

Som vanligt saknar jag mina hjärtan i stan och allra mest Victor!
Räknar ner varje minut tills det är fredag och jag får åka in igen faktiskt..
Töntigt men sant. E ingen höjdare att vara här hemma i Ström!

Ha en bra dag

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback