upp med humöret

2011-03-10 / 12:54:23
Idag är en betydligt bättre dag än det var från början igår..
Jag var en aningen less och deppig igår. Fram tills jag kom hem och fick prata av mig, då blev allt mycket bättre:)
Fick även träffa min kusse ju, Anna! Ett STORT + !
Idag känner jag mig duktig faktiskt..
Har sökt jobb, igen. Har skrivit klart min handlingsplan för 2011 och även hunnit skrivit ett litet brev som jag tänkte skicka iväg :)

Är några timmar kvar nu sen sätter jag mig på bussen till Östersund igen. Gillas!
Där det ryktas bjuda på tårta då min otroligt fina vän Sofia fyller 21 stora år idag.
GRATTISGRATTISGRATTIS min braiga vän! Alla pussar, kramar och all kärlek till dig på Din dag! PUSS


för att jag gillar dig min vän


Ha en fortsatt bra dag kära vänner!

Kanske ni kan bjuda på en liten kommentar så jag vet vilka som läser?

Puss

victor ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG LÄSER!

2011-03-10 @ 15:42:26
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback