en lättnadens suck

2011-05-19 / 17:02:30
Vi räknar ner..
Snart är det kväll vilket betyder att det bara än en arbetsdag kvar den här veckan.
Drog en lättnadens suck idag när jag Äntligen fick mitt schema och såg att jag har jobb ett bra tag framöver. Sen får jag ta tag och söka mer jobb efter de är över.. Men nu kan jag ta det lugnt ett tag i alla fall..

Har även, efter min träff hos Pi igår, börjat fundera på vilket gym som ska gästas av mig några gånger i veckan. Då både Victor och Emilinda har kort på step in känns de mest aktuellt. Dock inte de billigaste alternativet men de lär nog bli så. Måste kolla upp de där!

Längtar hem som en tok nu, mysa ner mig i soffan under gosfilten min, pussa lite på Victor och förhoppningsvis en tidig kväll för jag är Trött!

På lördag blir det en tripp hem till Ström. Kolla fotbollsmatch sedan grilla med mamma och pappa. Blir nog mysigt de!

På återskrivande kära läsare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback