finafredag

2011-05-06 / 14:24:20
Tog, även idag, en sovmorgon och klev inte upp för än halv 12!
Eller vakna 05.20 och var tokpigg, kunde inte somna om. Men efter några hejdåpussar och tvång lyckades jag få mig själv att somna om. Och som sagt, vaknade halv 12..

När jag vakna i morse hade jag fått två meddelande på mobilen. Ett från min fina vän Emilinda som verkar ha det alldeles utmärkt på Forum ! :)
Det andra var ett efterlängtat sms från min käre bror.. Som jag saknar han och att jag blev glad när jag såg att det var från honom. Blir en skypedejt på söndag eller måndag har han lovat!

Just nu väntar jag på att krämbullarna, som jag fixat ihop, ska jäsa. Sen ska dom in i ugnen och förhoppningsvis bli alldeles utsökt goda!
När dom varit en sväng in i ugnen tänkte jag ta en promenad ev löptur innan jag svänger förbi solariet en sväng.. Är så bedrövligt vit så jag måste bättra på brännan en aning inför våren nu, så jag vågar gå i fina vår och sommarkläder :)

Uppdaterar senare hur krämbullarna blev

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback