skitväderskitväder hej hej hej

2011-05-24 / 15:39:46
Uscha vilket tråkigt väder!

Sitter och gruvar mig över att behöva cykla från stan och hem sen. Avskyr verkligen regn när man måste vara ute! :(
Hade det varit söndag och ledig dag då hade de inte gjort något, för då har man en bra ursäkt at få stanna inne och mysa ner sig under filten..
Tycker synd om mig själv som ska behöva cykla i regnet..
Förutom regnet så är det lön imorgon. Vilket är ännu en god anledning till att jag kanske kan få unna mig något fint på stan idag. Tröstshoppa lite i skitvädret, eller vad tror ni?
Ska kika förbi på stan idag igen och kolla om den blå eller rosa, som jag skrev om igår, har kommit in..I så fall blir det nog en sån :)

25 minuter tills bussen går och det ska bli skönt. Lär somna typ direkt jag sätter mig :p

På återskrivande kära läsare

En lite påminnelse bara, det går att kommentera mina inlägg.. Ni behöver inte skriva något som har med inlägget att göra. Bara ni skriver något, då blir jag glad :D

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: Miss Amanda

Morsning! ;)

Vad händer idag? ^^

2011-05-24 @ 15:57:00
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/
Postat av: malin

men gulle dig :) tack för kommentaren!

du är alltid välkommen hit .. <3

2011-05-24 @ 19:50:47
URL: http://amstrandh.blogg.se/
Postat av: emelie

PEEENNGAAAR! som jag har sett fram emot den 25 :D men vi kanske ses till något i veckan som kommer - kommer hem till helgen :D Kram (klapp på axeln till emelie som skrivit en kommentar ;)

2011-05-24 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback