en tripp till Strömsund

2011-11-19 / 09:20:15
God morgon!

Här sitter jag, sminkadm påklädd och klar. Klockan 09.15 på en lördag.
Hör inte till vanligheterna om man säger så.. Men det beror på att jag och Bob ska åka hem till Ström över dagen. Umgås med familjen, mormor, Anna och Snuff. En bra dag!
Så förvänta er inte mycket till uppdatering här..

Till gårdagen, min bra fredag..
En go middag på Dalwhinnies med fint sällskap. Något vi måste göra om!
Efter de blev det som sagt match. Dock inte lika lyckat. Öik fick stryk att Kovland med 1-2 efter en halvrisig match. Trist!
Men kvällen avslutades på bästa sätt, mys med V..
Så såg min fredag ut!

Nu fanns det inte mycket mer och säga för tillfället..

På återskrivande
Ha en bra lördag!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback