i'm back

2011-11-09 / 15:53:30
Hej och ursäkta mig läsare!

Har tappat motivationen till den här bloggen.
Men fick skäll utav fröken Nolsjö idag, så bäst man skärper till sig då!

Som ni säkert redan förstått så jobbar jag inte längre.
Jag "sa upp mig" då min hälsa var tvungen att gå före.
Så nu spenderar jag mina dagar som lyxhustru eller något i den stilen.. Tar sovmorgon näst intill varje dag, efter de en god frukost i lugn och ro. Nästan varje dag har jag tagit mig ut på en promenad så på 9 dagar har jag lyckats gått ihop mer än 6 mil. Väldigt skönt på ett vis att inte ha några måsten. Men efter 1 ½ vecka så har jag faktiskt blivit lite less på de. Alla andra har ju jobb och måsten varje dag, så jag får spendera de flesta dagarna på egen hand..
Men försöker i alla fall sysselsätta mig med något varja dag..

Förutom de så går jag och längtar ihjäl mig efter julen. Vill ha snö och mysvinter nu!
Har införskaffat oss en massa fina och mysiga julsaker att ha i lägenheten. Så längtar tills jag får ta fram allt. De kommer bli så fint!

Det här får bli ett lite "värmaupp" inlägg så ska jag allt försöka bättra mig..
Nu när jag ändå inte har särskilt mycket att göra på dagarna.

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback