min dag

2011-11-15 / 16:30:40
Less jag blir!

Hade skrivit ett inlägg om min dag, vad jag köpt och gjort.
Men blev något knas med internet så det försvann..
Orkar inte skriva allt igen. Men är i alla fall hemma nu efter en hel dag med Amanda.

Lyckades få med mig en fin spegel till sovrummet från Jysk, Cerum från Turkos, en finfin tomte och värmeljus hem idag. Borde inte gå på stan, det är inte bra för mig!

Vi lunchade som sagt på Plaza. Riktigt god mat och till min stora lycka gjorde Victor oss sällskap.

Just nu gör jag Ingenting och lär så bli hela kvällen..
Så nu vet ni de!
Förvänta er därför inge fler inlägg idag. Lär inte ha särskilt mycket att skriva.

Ha en bra kväll!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback