min onsdag

2011-11-16 / 21:22:46
God kväll!

Nu sitter jag här igen. Även denna gång i min one piece. I love it!

Amanda lämna mig för en stund sen efter en hel eftermiddag/kväll tillsammans.
Vi åt gomiddag, prata strunt och sedan åkte vi för att sola. Jag skulle prova någon ny solkräm som skulle göra att man fick extra färg. Fy tusan. Nog fick man de alltid! Jag är röd som en kräfta och kliar över hela kroppen.
Tog en dusch och smorde in hela kroppen i kylbalsam när jag kom hem. Så nu känns det en aning bättre. Men kroppen är fortfarande varm som solen. Håller tummarna att det lägger sig snart!

I skrivandets stund sitter jag inne på stats och följer ÖIKs match mot Njurunda.
Blev precis 3-3 med 1½ minut kvar. Kom igen nu!

Målade precis klart lådan för tredje gången. Vet inte vad jag tycker om resultatet riktigt. Får se hur det ser ut när den blir klar. Konstaterat är i alla fall att jag inte är någon höjdare på att måla.
Håller tummarna att Victor kan finslipa lite och få den perfekt som jag vill ha den!

Nä nu ska jag ta tag i disken sedan ta mig lite kvällsfika

Ha en bra kväll!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback