mitt november 2010

2011-11-24 / 11:23:00

Gjorde ju en sammanfattning i början av förra månaden om mitt oktober 2010.
Tänkte försöka mig på att göra en likadan lista om mitt november 2010.

Så här kommer den:

- Funderade, som så många gånger, på att ta en bloggpaus
- Hade min fina kusin på besök. Vi hittade på en massa roliga saker. Bla en spontan utgång med mina brudar!
- Kollade, i vanlig ordning, på en hel massa hockey
- Då det inte var många dagar kvar tills min tripp till Stockholm, Moa och Håkan H. Så blev det en hel massa tjat om de..
- Pluggade på och började avsluta en del kurser på komvux
- Jobbade samtidigt lite extra ibland
- Hade mys/utgångskvällar med mina flickor
- Det var massa snö och minusgrader. Tvärtemot vad det är nu!
- Försökte än en gång ta beslut angående min fotbollskarriär. Ett beslut som jag inte riktigt höll!
- Dagen var kommen, Håkan och jag var förenade igen! Bland det bästa jag varit med om!

 Mitt inlägg om den resan kan ni hitta HÄR! 
-
Sen det jag antagligen skrev mest om, var mitt liv som prinsessa. Kärare och lyckligare än någonsin!
Jag och min V! ♥

 

Det var mitt November 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback