promenad och sol x 2

2011-11-10 / 13:57:24
Hej!

Är precis hemkommen från en runda på frösön i det underbara vädret.
Hade de inte varit för att mina ben småstrejka hade jag kunna gått hur långt som helst.
Blev en sväng på solariet och här är jag nu. Sitter i soffan, äter en banan och luktar solarie. Blä!
Har fått höra att man inte bör duscha på en gång när man solat utan ska vänta en stund för att färgen ska fastna bättre. Så jag får gott sitta här och lukta äcklig ett tag till..

Efter jag duschat tänkte jag slöa i soffan en stund innan jag ska ta tag i disk och middag.
Idag blir det kycklingwok till middag. Gotta!

Så ser min dag ut än så länge
När herrn i huset åker och tränar tänkte jag ta tag och städa lite här hemma.

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback