skitmorgon

2011-11-23 / 10:18:38
God dag läsare!

Dock började den inte särskilt bra för mig..
Det hela började egentligen igårkväll när jag skulle gå och lägga mig. Min mage var verkligen inte på min sida och jag låg i säkert 1½ timme och försökte sova. Bredvid mig låg min fina prins och sov så sött men inte tusan kunde jag sova. Men till slut lyckades jag somna och till min stora lycka vaknade jag utan magvärk. Perfekt tänkte jag!
När Victor åkte på jobbet vid 06.40 klev jag upp och tänkte att det här går ju utmärkt. Jag är inte ens trött!
Schi fick jag! Hann inte mer än till duschen så vände sig magen och jag började må så fruktansvärt illa. Jag tjurade ändå på och började känna mig yr som tusan... Och två sekunder senare låg jag på golvet. Bra kroppen, du verkar må fint!
När jag till slut lyckats duscha klart och fått i mig lite frukost mådde jag en aningen bättre. Men inte bra. Bestämde mig ändå för att traska iväg och ta bussen på jobbet. Kan lova er att den bussresan på 30 min var den värsta någonsin. Satt inprincip och hoppa i sätet i hopp om att tiden skulle så snabbare så jag fick kliva av någon gång. När bussen väl stanna sprang jag ut (inte riktigt, men det kändes så) för att få mig lite friskluft..
Första timmen här på jobbet var en riktigt pina. Men nu mår jag bättre och det verkar som jag kommer kunna vara kvar här hela dagen. Håll tummarna!

Det är bestämt något som inte står rätt till med min kropp. Eller så är det där vad som kallas morgontrött?
Vad tror ni?

Nog gnällt från min sida..
Ska försöka tänka positivt nu. Resten av dagen kan i alla fall inte bli sämre.

Ska ju få se på hockey ikväll. Så varför klaga?

Kommer med ett mer muntert inlägg senare, lovar!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback