tisdagkväll

2011-11-22 / 17:57:59
God kväll!

Vi har nyss plockat undan middagen och diskat. Så nu är jag ensam igen.
Min man lämnade mig i några timmar för att än en gång gästa sitt andra hem, ishallen.
Hann ju träffa han i 1½ timme i alla fall. Alltid något!
Antar det är såhär att bo med en hockeyspelare. Men så bra som han är på alla andra vis så kan jag ta att jag får sitta hemma själv några timmar. Det andra överväger tusentusen gånger om.

Ikväll blir det en tidig kväll för mig. Ska jobba imorgon för första gången på över tre veckor.
Känns lite gruvsamt faktiskt. För jag har verkligen hunnit slappat till och vant mig vid att inte göra någonting.
Men det ska nog gå bra tror jag. Snart sitter jag här och har fredag kväll igen!

Nu är frågan vad jag ska sysselsätta mig med ikväll.
Kanske sola lite? Jag får se!

På återskrivande imorgon

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback