kommer och går

2011-11-29 / 20:37:17
Efter att, tidigare ikväll, skrivit med en kär gammal vän börja jag fundera på mitt liv.
Mitt liv idag och för några år sedan.
Livet har verkligen förändrats. Från bra till bäst!

Jag har haft ett sånt otroligt bra liv och fått uppleva så mycket..
Har igenom hela mitt liv haft de allra bästa vännerna. Även om de har kommit och gått.
Jag har gått igenom olika tider i livet med olika vänner. Men jag är lika glad för alla vänner jag haft och har!
Vissa träffar man näst intill aldrig men när man väl ses vet man att det är som vanligt igen.
Medans en del vänner har man helt vuxit ifrån och knappt hejar på längre.
Det är så helt enkelt, man växer ifrån varann och kommer till olika stadien i livet.
Det betyder inte att man inte kan vara vänner. Men det blir inte lika som det en gång varit!
Jag älskar mina vänner som tagit mig igenom allt vad mitt liv varit.. Utan dem hade jag aldrig varit den jag är idag.
När jag ser tillbaka på mitt liv och vilka vänner jag har och haft kan jag inte låta bli att le. Jag har underbara minnen med dom alla..
Vissa vänner har följt mig från barnsben och även idag.. Jag har även en del vänner som jag varit tajt med för att ett tag senare knappt känna. För att sedan vara en av de närmaste igen. Det är så helt enkelt!

Jag är så otroligt glad för den jag är idag och för de jag har omkring mig. Jag vet vilka som är äkta vänner och inte. Med andra ord, vilka som jag ska lägga energi på eller inte..

Men viktigaste av alla nu och för all framtid kommer vara V.. Min bästa vän och kärlek!

       

Jag blir såhär när jag tänker tillbaka på den gamla tiden. Nostalgisk och kan sakna den. Samtidigt som jag inte kan tänka mig att leva något annat liv än de jag lever idag.
Men som sagt, vänner kommer och går.. Jag vet vilka mina vänner är och jag vill aldrig någonsin vara utan er!

         

       


Kommentarer
Postat av: Sofiai

Du är bäst! <3

2011-11-29 @ 21:41:26
URL: http://Sofiaingebrigtsen.wordpress.com
Postat av: emmis

sandra du är den finaste jag vet!

Önskar jag bodde närmre!

<3

2011-11-30 @ 02:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback