årets

2011-10-25 / 11:27:15

Ber om ursäkt för utebliven uppdatering i helgen..
Men kan lova Er att det varit en mycket bra helg!


Fredagen blev en lugn dag med massa stadshäng och godfika med fina brudar!
Kvällen avslutades med fredagsmys med den bästa i hela världen.. Ja, Victor såklart!♥

Lördagen bjöd på fest och nog blev det fest alltid.. Herregud säger jag!
Tusan vad roligt jag hade. Är ganska säker på att dom andra brudarna är väldigt nöjda också!
Tack för en grymt roligt kväll tjejer!! ♥

 





två bilder lånade från Sofias blogg

Förutom årets fest var jag med min V och Amanda på hockey i söndags..
Brunflo - Nälden, inte årets match om jag säger så. Där Nälden tyvär vann!

Efter de blev det gomiddag med mannen min och sedan en massa mys.. love it!

Igår var en lugn dag som jag spenderade i soffan med ond mage. På kvällen, efter tusentusen hejdåpussar satte mig på bussen hem till ström. För sista gången!
Ska faktiskt bli riktigt skönt och jag är stolt över mig själv att jag tagit det här beslutet..
Inte det lättaste beslutet, men jag är supernöjd!

Så har min helg sett ut..
Jag är nöjd och jag har dom allra bästa vännerna, så är det bara!

Att jag har världens bästa pojkvän på alla plan det vet ni redan.. Men det tåls att säga igen.
Jag älskar honom mer än Allt! Min V ♥

Vad jag har för planer i veckan får ni veta senare..

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback