helgen v 40

2011-10-11 / 12:57:00
Fredag, lunch med Emilinda och en massa tjejprat i vanlig ordning. Efter de mötte jag upp min andra hälft för att sedan kolla på lite nödvändigheter till vinter. Efter middag och lite mys med V åkte jag till Lugnvik för tjejkväll med ost och kex. Han även heja på mamma och pappa en sväng, som kom hem från Turkiet. Till min stora lycka fick jag äntligen min efterlängtade mysiga onepiece. Lär missbrukas i höst och vinter kan jag lova!
Kvällen avslutades i vanlig ordning med massa mys i soffan.. 

Lördag, sovmorgon, träffade Amanda på stan. Efter en hel del gående så insåg vi att det var fullt på alla fik och köpte därför med oss nybakat bröd och bullar hem istället. Blev flera timmars fika hemma hos Amanda innan Victor hämtade upp mig. Vi inhandlade lite middag innan han åkte iväg på träningen och jag la mig och slöa i soffan under tiden. Blev sedan en mysmiddag med tusent tusen ljus, god mat och perfektaste sällskapet. ♥

Söndag, sovmorgon stod på schemat även idag. Slöa enda fram tills klockan var tre då vi begav oss till Z-hallen. Där vi tyvär fick se Övik besegra Öik efter en otroligt dålig och tråkig match. Under all kritik måste jag säga. Men men.. Hade åt minstonde fint sällskap av V, Emilinda, Amanda och Sara!
Till middag blev det Tacos, love it! Efter de hämtade vi upp Hampus och Karin för bio. Vi såg crasy stupid love. Helt i min smak, en typisk tjejfilm. Sedan att få mysa på bio med V kan man väl inte klaga på?

En bra helg med andra ord!
Jag klagar inte..

Älskar helgerna hemma i stan med mitt hjärta och bästa vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback