hur ska jag göra?

2011-10-19 / 10:22:23
Jag sitter med ett nytt inlägg öppet flera gånger per dag och vill skriva något.
Men får som inte ur mig något vettigt, ungefär som nu ja!

Är valet som kvalet om jag ska åka in på matchen ikväll eller inte.
Victor ska ju inte spela så vet inte om det är värt de. Men o andra sidan får jag ju spendera några timmar med han på läktarn då istället. Det lutar nog åt att jag åker in, Om Pentti ska in vill säga!
Men de som talar emot är att det blir så sen kväll och jag lär vara död imorgon när jag ska kliva upp.
Det är ju dock sista arbetsdagen för veckan imorgon. Så borde ju kunna stå ut med att vara trött imorgon. Får ju faktiskt pussas med prinsen i några timmar?

Ja ni hör ju själva vad det lutar åt. Hockey i Z-hallen ikväll..

Ska ringa Pentti senare och höra om han har plats för mig!

För övrigt fryser jag sönder mig på jobbet. Har på mig både långärmad skjorta + kavaj på mig idag,
men ändå lyckas jag frysa. Det är ruskigt kallt här!

Hade nog inte mer än så att skriva nu.

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback