huvudvärk och svidande ögon

2011-10-13 / 13:59:06

Är tveksam på att min huvudvärk och ögonvärk som jag har idag beror på att jag inte bär glasögon.
I så fall borde jag ju ha såhär ont varje dag, right?
Det svider i mina ögon när jag kollar på dataskärmen, vilket är hemskt jobbigt då allt jag görär med hjälp av datorn..
Undra vad det kan bero på? Kanske att jag är trött? Äsch jag vet inte!

Kunde i alla fall tyvär inte ladda upp någon bild på min nya tröja igår då jag hade sladden hemma i stan.
Men ska försöka hinna lägga upp dom i helgen!

3½ timme kvar tills jag slutar och får helg. Måste erkänna att den här helgen är väldigt efterlängtad. Om möjligt mer än vanligt. Vet inte riktigt varför, men skönt ska det bli i alla fall!

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback