julklappstipsråd

2011-10-26 / 11:28:34
Som jag skrev för några veckor sedan så har jag redan köpt två julklappar.
Kände mig då verkligen på G och tänkte göra bort de där med julklappar innan december.
Men nu har jag fastnat. Kan ni ge mig hjälp?

Vad ska jag ge i julklapp,
Till mamma och pappa?
Mormor och morfar?
Kusin?
Bror?
och sist men inte minst, min fina pokvän?

Hjälp mig snälla!
Vad har ni gett tidigare år?
Eller vad ska ni ge i år?

Gärna något lite personligare än tex. en tröja!

Det här med presenter är inte min grej.
Eller jo, men inte när jag verkligen måste köpa!
Älskar att ge presenter om jag hittar något som jag verkligen vill ge person..
När jag hittar något som jag vet skulle betyda något eller som jag vet att dom vill ha.
Men just nu har jag hjärnsläpp..

Så Hjälp mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback