mitt oktober 2010

2011-10-12 / 11:05:00

Satt och läste igenom mina gamla blogginlägg från förra året.
Så tänkte göra en kort sammanfattning av mitt oktober 2010.

- Jag tjatade lika mycke då som nu om kylan och min längtan efter att få använda dunjackan.

- Vi hade lagfest och avskedsfest för Malissa med fotbollslaget. Kvällen avslutades på folkets hus och vad jag minns så hade jag en rolig kväll.

- Något jag gjorde då, men inte fullt lika flitigt nu. Var att jag slaviskt följde idol tills dess att min favorit Olle åkte ut.

- Jag hälsade på Malin och hennes då nyfödds bebis Alicia. Som nu alltså är över ett år! Och jag har inte lyckats hälsa på där någon mer gång sen dess.. Illa!

- I varje inlägg la jag in låt-tips. Något ni skulle vilja att jag börjar med igen?

- Jag plugga några kurser på komvux.

- Det var ett ständigt tjat och längtan till Håkan konserten i november.

- Spenderade en dag i Sundsvall på IKEA/birsta. Där jag lunchdejtade med frökan Hanna Löfgren.

- I vanlig ordning kollade jag på en hel del hockeymatcher. Denna höst/vinter var det Öhc som var huvudattraktionen.

- Spenderade all tid jag kunde i stan hos mina fina vänner. En hel massa roliga kvällar som jag sent kommer glömma!

- Mitt upp i allt detta spenderade jag en hel massa tid med min då nyblivna pojkvän Victor. Som jag nu i veckan firar ett år med. Ett helt underbart år! puss


Med andra ord var det en helt fantastiskt bra månad. En månad jag aldrig kommer glömma det är jag säker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback